Rövidtávú lakásüzemeltetés

Jellemzők: 1-90 napos bérlet – Megbízás időtartama: minimum 1 év – Szolgáltatás díja: 20-30%

Szolgáltatásaink

Főként Budai, I. II. XI. és XII. kerületi, kedvező elhelyezkedésű, igényesen berendezett ingatlanok rövidtávú kiadását, szálláshelyként történő üzemeltetését látjuk el. Ez a hosszú távú lakáskiadásnál előnyösebb, mert kedvezőbb adózás mellett akár másfélszeres hozam is elérhető vele. A lakást minden vendég után ellenőrizzük, alaposan kitakarítjuk és folyamatos karbantartjuk. Átfogó szálláshely kezelő szolgáltatásunkkal maximalizálhatja nyereségét, miközben lakása a folyamatos gondoskodásnak köszönhetően tovább megőrizheti jó állapotát.

Engedélyek beszerzése

Levesszük ügyfeleink válláról a szálláshely üzemeltetéshez szükséges engedélyek beszerzésének és a kapcsolódó adminisztrációs feladatoknak a terhét. A rövidtávú lakáskiadás feltétele a szükséges szálláshely-üzemeltetési engedélyek beszerzése a helyi önkormányzattól, ÁNTSZ-től, illetve a szolgáltatási tevékenység bejelentése az Adóigazgatási Irodánál, ahol idegenforgalmi adóbevallási- és fizetési kötelezettsége van. A szálláshelyet üzemeltető magánszemélyek adószám kiváltására kötelezettek. Mindezeket az engedélyeket, valamint a rövidtávú lakáskiadással járó bármilyen felmerülő hatósági igazolásról és szabályról való tájékoztatást, és az ezzel kapcsolatos ügyintézést megkönnyítjük, intézését segítjük, vagy igény esetén teljes körűen intézzük az ügyfél meghatalmazásával.

Szállásportál hirdetések létrehozása

Az általunk készített kiemelkedő színvonalú hirdetéseknek köszönhetően minden vendégünk elégedett foglalásával és lakása sosem áll üresen. A sikeres lakáskiadás kulcsa a jól elkészített, vonzó megjelenésű hirdetés. A vendégek elsődlegesen a szállásfoglaló oldalakon látható ismertető alapján választanak maguknak szállást, ugyanakkor az értékelésnél is fontos, hogy a vendégek azt kapták-e, amire számítottak. Minden portálon nagy figyelmet fordítunk a részletes, valóságnak megfelelő leírások elkészítésére és profi fotókkal segítünk kiemelkedni a kínálatból, amitől vendégeink elégedettek a választásukkal, és ezt sokan közülük visszatérő vendégként díjazzák.

Foglalási oldalak, értékelések kezelése

Számunkra fontos minden vendég visszajelzése és elégedettsége, valamint az észrevételek alapján szolgáltatásunk folyamatos fejlesztése. A lakások hirdetésit a különböző szállásfoglaló oldalakon mindig napra készen tartjuk, és vendégeink visszajelzései alapján frissítjük, vagy kiegészítjük, ha szükséges. Vendégeink véleménye és értékelése kiemelkedően fontos számunkra, hogy ez által egyre jobbá tehessük szolgáltatásainkat, és minden vendég elégedetten, feltöltődve távozhasson a nálunk eltöltött idő végén.

Apartman árazása

Árazási stratégiánkat több, rövid- és hosszútávú szempont figyelembevételével alakítjuk ki, hogy maximalizáljuk bevételeit. Naprakész ismeretekkel rendelkezünk a piacról, dinamikusan követjük a nemzetközi és a városban zajló eseményeket is. Árainkat egyedi algoritmusok szerint, profi árazó programok segítségével határozzuk meg, de árazási stratégiánkat egész éves távlatra vonatkozóan alakítjuk ki, a turisztikai szezonalitást is figyelembe véve.

Vendég kommunikáció

Vendégeink számára folyamatos kapcsolattartást biztosítunk, több nyelven is, nálunk nem maradnak megválaszolatlan kérdések. A vendégekkel az előzetes, részletekbe menő tájékoztatás után, mely kiterjed a lakással kapcsolatos tudnivalókra és a szálláshely igénybevételének feltételeire, igény szerint több nyelven (angol, német, román, magyar) tartjuk a kapcsolatot. Megválaszoljuk egyedi igényeikre vonatkozó kérdéseiket, tájékoztatjuk őket az utazásukkal és a lakással kapcsolatos bármilyen témakörben. Mikor Magyarországra érnek, sms-ben, illetve telefonon tartjuk velük a kapcsolatot, és az ittlétük alatt is folyamatos telefonos elérhetőséget biztosítunk azonnali ügyintézéssel, egy órán belüli helyi kiszállással.

Vendég fogadás, kulcsátadás

Biztosítjuk a vendég számára legkényelmesebb lakás átadási módot, legyen az barátságos, személyes vendégvárás, vagy épp stresszmentes, rugalmas időpontban való érkezés. A vendégeknek kétféle bejelentkezési lehetőséget kínálunk fel. Egyik a személyes átadás, mely során kedves kollégánk a helyszínen várja a vendéget, és részletesen bemutatja a lakást, segít eligazodni a környéken, tájékoztatja a vendégeket a parkolásról és a helyi jellegzetességekről. Másik lehetőség, hogy nem személyes átadást kér a vendég. Ilyenkor az érkezés napján kódot küldünk ki neki részletes leírással a kulcsbox-os bejutásról, ezen kívül telefonos elérhetőséget és azonnali kiszállást is biztosítunk arra az esetre, ha nem várt esemény miatt mégis szüksége lenne segítségre a bejutáshoz.

Lakástakarítás és felkészítés

Vendégeinket kifogástalanul tiszta apartmannal várjuk,ebben nincs megalkuvás. Az általunk üzemeltetett apartmanokat profi, feddhetetlen munkát végző takarítóink tartják tisztán.A vendégek utáni gyors és precíz takarítás mellett rendszeresen tartunk nagytakarítást is. Az ágyneműk, törölközők és egyéb textília mosását, bérlését szállodai beszállító partnerünk gondos (ANTSZ előírásnak megfelelő) kezeire bízzuk, így mindig frissen mosott, hófehér, szállodai minőségű textíliák várják vendégeinket.

Vendégváró bekészítése

Minden vendégünknek egy kis hazai ajándékkal kedveskedünk, hogy az utazás után még kellemesebb legyen a megérkezés. A vendégek jellemzően az első benyomások alapján alakítják ki a lakásról véleményüket, ezért kiemelt figyelmet fordítunk fogadásukra, hogy igazán jó érzés legyen apartmanjainkba megérkezniük. Vendégeinket egy ajándék palack finom magyar borral, a gyermekkel érkezőket pedig ezen felül édességgel köszöntjük.

Beszerzések

Lakásainkban mindig minden megtalálható, amire csak szüksége lehet egy vendégnek. Az adott lakásban a takarítóink segítségével folyamatosan követjük a fogyó eszközök és a takarítóeszközök állását, és gondoskodunk ezeknek időbeni beszerzéséről és pótlásáról. Ha a vendég jelzi egyedi igényeit (pl: ventilátor, főzéshez egyedi eszközök, fűszerek, stb.), ezeknek beszerzéséről is gondoskodunk.

Karbantartás

Legyen szó kisebb javításokról vagy komolyabb hiba elhárításról, összeszokott, megbízható partnereink a lehető leghamarabb zökkenőmentesen kijavítják, megszerelik, lecserélik, amit kell.

Számlázás & Elszámolások

Cégünk kiállítja a számlákat a lakástulajdonosok nevében, egy számlázó program segítségével és meg is küldi a vendégek felé. A pontos elszámoláshoz havonta részletes beszámolót készítünk, amiben látja a szálláshely és takarítás bevételt, portál és közvetítői jutalékot, illetve a fizetendő adót is.

Adóbevallás

Megbízóinkat folyamatosan tájékoztatjuk a hasznosítás módjához igazodó adózási kötelezettségekről. Az általunk kezelt ingatlanoknak vállaljuk az idegenforgalmi és egyéb adó bevallások elkészítését, benyújtását. Fontos számunkra, hogy az időigényes ügyintézések és a nagy figyelmet igénylő bevallások ne terheljék a tulajdonosokat.

BudaPrime - ingatlan befektetés

Van egy ingatlana, de nem tudja milyen célra, hogyan, kinek és mennyiért kellene kiadnia?

Kérje szakértő Ingatlankezelőnk tanácsát!

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

BudaPrime Ingatlankezelés​

1114 Budapest, Bartók Béla út 21.